NavMenu

Odzvonilo "fantom" firmama - firme sa godišnjim prometom manjim od 2 miliona dinara od 1. januara neće više biti obveznici PDV

Izvor: Novosti Subota, 16.06.2007. 18:58
Komentari
Podeli

Firme koje imaju godišnji promet manji od 2 miliona dinara neće više biti obveznici poreza na dodatu vrednost. Naime, najavljenim izmenama i dopunama Zakona o porezu na dodatu vrednost, od 1. januara iduće godine samo oni preduzetnici i preduzeća sa godišnjim prometom dobara i usluga većim od četiri miliona dinara, biće obavezno evidentirani u sistem PDV.

Do sada je ovaj cenzus bio na granici od 2 miliona dinara, dok su oni sa prometom između milion i dva, mogli da se opredele da li žele da uđu u sistem PDV. Sada će moći da biraju isključivo oni sa prometom od 2 do 4 miliona dinara, a svi koji ne dostignu godišnji promet od 2 miliona neće moći da budu obveznici ovog poreza.

To praktično znači da onaj ko ne plaća PDV, nema pravo ni na njegov povraćaj.

Na ovaj način zakonodavac pokušava da stane na kraj takozvanim "fantom" firmama, koje su osnovane isključivo iz razloga utaje poreza.

Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, investicione projekte, grantove i pravnu regulativu.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.