Vlada usvojila Uredbu o najvišem i najnižem iznosu boravišne takse - U zavisnosti od kategorije raspon od 90 do 240 dinara
Izvor: eKapija
Četvrtak, 17.09.2026.
12:33
Četvrtak, 17.09.2026.
12:33
Ilustracija (Foto: Dejan Aleksić)
Uredbom je definisan raspon iznosa boravišne takse za četiri kategorije turističkih mesta, pa je tako za turistička mesta prve kategorije predviđen raspon od 190 do 240 dinara, dok za drugu kategoriju iznosi od 150 do 200 dinara.
Za turistička mesta treće kategorije propisan je raspon boravišne takse od 110 do 170 dinara, a za četvrtu od 90 do 140 dinara.
- Uredbom se stvara pravni okvir za utvrđivanje visine boravišne takse u skladu sa kategorijom turističkog mesta, pri čemu su propisani minimalni i maksimalni iznosi unutar kojih se taksa može utvrditi - navodi se u saopštenju Vlade.
Firme:
Vlada Republike Srbije
Komentari
Vaš komentar
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, investicione projekte, grantove i pravnu regulativu.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.

Serbia Edition
Serbische Ausgabe
Izdanje BiH
Izdanje Crna Gora