NSZ: Od 1. februara nove osnovice dnevne i mesečne novčane naknade
(Foto: Shutterstock/bibiphoto)
Osnovica dnevne novčane naknade će iznositi 1.407 dinara, najniži mesečni iznos novčane naknade 31.503 a najviši 73.029 dinara, navela je NSZ.
NSZ je uradila godišnje usklađivanje iznosa osnovice dnevne novčane naknade, najniži i najviši mesečni iznos novčane naknade sa godišnjim indeksom potrošačkih cena u 2023. godini.
Ovi iznosi su shodno zakonskim odredbama usklađeni sa godišnjim indeksom potrošačkih cena, koji je lane, prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, iznosio 107,6.
Novi, usklađeni iznosi će se primenjivati na utvrđivanje visine i obračun novčane naknade počev od 1. februara.
Tagovi:
osnovice dnevne novčane naknade
Komentari
Vaš komentar
Naš izbor
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, investicione projekte, grantove i pravnu regulativu.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.

Serbia Edition
Serbische Ausgabe
Izdanje BiH
Izdanje Crna Gora