NavMenu

Donet Pravilnik o amortizaciji stalnih sredstava koja se priznaje za poreske svrhe

Izvor: eKapija Petak, 27.12.2019. 14:34
Komentari
Podeli
Ilustracija (Foto: Africa Studio/shutterstock.com)Ilustracija
U "Službenom glasniku RS" objavljen je Pravilnik o amortizaciji stalnih sredstava koja se priznaje za poreske svrhe koji stupa na snagu 1. januara 2020. godine, ali se primenjuje na stalna sredstva stečena počev od 1. januara 2019. godine, odnosno počev od prvog dana poreskog perioda koji počinje u 2019. godini, što znači da se primenjuje na sastavljanje poreskog bilansa i utvrđivanje oporezive dobiti za 2019. godinu.

Članom 9. Pravilnika propisano je da se za stalna sredstva stečena zaključno sa 31. decembrom 2018. godine, odnosno poslednjim danom poreskog perioda koji počinje u 2018. godini, a koja su stavljena u upotrebu počev od 1. januara 2019. godine, odnosno prvog dana poreskog perioda koji počinje u 2019. godini, amortizacija utvrđuje u skladu sa Pravilnikom o načinu razvrstavanja stalnih sredstava po grupama i načinu utvrđivanja amortizacije za poreske svrhe.

Pravilnikom je propisan Obrazac POA u kome obveznik iskazuje podatak o amortizaciji koja se priznaje kao rashod za poreske svrhe, prenosi portal porezi.rs.
Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, investicione projekte, grantove i pravnu regulativu.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.