NavMenu

Rok za prijavu visokih plata iz 2014. ističe 15. maja

Izvor: Tanjug Nedelja, 10.05.2015. 23:43
Komentari
Podeli

Građani koji su prošle godine imali prihode veće od 2,2 miliona dinara dinara, a nisu podneli poreznicima odgovarajuću prijavu, imaju još nekoliko dana na raspolaganjzu da to učine, jer propisan rok ističe 15. maja.

Oni će svoju prijavu za plaćanje godišnjeg poreza na dohodak morati po novom pravilu koje važi od 1. aprila, da podnesu isključivo elektronskim putem.

"Kandidati" koji bi trebalo da podnesu prijave za prošlu godinu su oni koji su u 2014. zaradili više od 2.211.336 dinara, odnosno više od trostrukog iznosa prosečne godišnje plate.

Obveznik čija primanja premašuju taj iznos biće oporezovan stopom od 10% godišnje.

Za one čija primanja u 2014. premašuju čak šest prosečnih zarada, na iznos do 4,22 miliona dinara poreska stopa iznosi 10 odsto, a na sumu koja premašuje taj iznos 15% godišnje.

Prosečna plata isplaćena u 2014. godini je, prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, iznosila 737.112 dinara.

Građani su dužni da u prijavi nabedu tačne podatke, a poreznici će kontrolisati njihovu tačnost i poređivati ih sa podacima iz raspoložive evidencije.

Zakonom o poreskom postupku i poreskoj administraciji propisane su kazne za sve koji namerno pogrešno popune prijavu ili uopšte ne prijave prošlogodišnju zaradu koja premašuje iznos od 2,2 miliona dinara.

Info sa lokala:
Beograd  
Komentari
Vaš komentar
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.

Zaboravili ste šifru? Kliknite OVDE

Za besplatno probno korišćenje, kliknite OVDE

Pratite na našem portalu vesti, tendere, investicione projekte, grantove i pravnu regulativu.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno, uz konsultacije sa našim ekspertima.