Lazović: Odluka Vlade o povećanjima plata ozbiljno narušila socijalni dijalog
Ilustracija (Foto: Pixabay.com/22737298)
- To nije dobro. Ako govorimo o zaradama kojima želimo da dostignemo evropski standard i spriječimo ljude da napuštaju Crnu Goru, onda moramo govoriti i o evropskim standardima koji podrazumijevaju da se, prilikom razmatranja ovakvih odluka, konsultuju oni kojih se te odluke tiču. A kada je riječ o odluci o visini minimalne zarade, ona se direktno tiče svakog privrednog subjekta u Crnoj Gori, bilo da je mali, srednji ili veliki, jer će svaki morati da isplati utvrđenu minimalnu zaradu - kazao je Lazović.
Premijer Milojko Spajić najavio je da će od januara sve zarade u Crnoj Gori, u javnom i privatnom sektoru, porasti prema novom vladinom programu EURO MODEL. Premijer je najavio da će minimalna neto zarada zaposlenih na radnim mjestima sa osnovnim i nižim obrazovanjem biti 1.000 EUR; 1.250 EUR biće plata za zaposlene na radnim mjestima sa srednjim obrazovanjem; 1.400 za zaposlene na radnim mjestima sa visokim obrazovanjem. Obuhvat programa je za više od 250.000 zaposlenih.
Komentari
Vaš komentar
Rubrike za dalje čitanje
Potpuna informacija je dostupna samo komercijalnim korisnicima-pretplatnicima i neophodno je da se ulogujete.
Pratite na našem portalu vesti, tendere, investicione projekte, grantove i pravnu regulativu.
Registracija na eKapiji vam omogućava pristup potpunim informacijama i dnevnom biltenu
Naš dnevni ekonomski bilten će stizati na vašu mejl adresu krajem svakog radnog dana. Bilteni su personalizovani prema interesovanjima svakog korisnika zasebno,
uz konsultacije sa našim ekspertima.

Serbia Edition
Serbische Ausgabe
Izdanje BiH
Izdanje Crna Gora